Tatuering som tatuering?


Sökte inspiration till min blogg vilket följdaktligen ledde till att jag kollade in vad nyheterna på MSN bestod av. Var då främst intresserad av nöjes- och kändisbiten. Och MSN gjorde mig inte besviken, för vad finner man? Jo, nog det mest intressanta jag har läst på ett bra tag:


" Stjärnornas barn vill ha egna tatueringar" Kan inte låta bli att skratta när jag läser det, för det är så patetiskt.


image1


Såklart är det inte riktiga, permanenta tatueringar de menar, utan de där tatueringarna man hade som barn som "klistras fast" och som håller, om man har tur, en sisådär tre dagar.

Min fråga är bara om det är något att förundas över och om det verkligen är så stort så det är värt att visas på förstasidan på webbplatsen msn.se? Jag undrar det.


Kommentarer
Postat av: amanda

Halloj! Nice bloggis. KOlla in min. ;) Hejsvej!

2007-08-15 @ 21:11:20
URL: http://www.amandasigfridssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0